2017-től Budapesten

2017-től tényleg jöhet a behajtási díj

A főpolgármester a Magyar Nemzetnek adott interjúban kifejtette: a közszolgáltatók az önkormányzati ciklus végéig, azaz 2019-ig a főváros tulajdonában maradnak, az agglomerációs közlekedés finanszírozását a kormány januárig visszamenőlegesen oldja meg. Tarlós István többek között a behajtási díjról és a 3-as metró felújításáról is beszélt. A közszolgáltató cégek 2019-ig a főváros tulajdonában maradnak: Tarlós szerint Orbán Viktor tartja a szavát, így a kéményseprő cég is marad, és a turisztika tervezett központosításába…

Tovább

Megúszhatjuk-e a behajtási díjat?

A behajtási díjnak elméletileg és az EU-val megkötött szerződések szerint már 2013 óta léteznie kellene Budapesten, azonban Tarlós István folyamatosan tologatja a bevezetést. A város vezetője minden tekintetben hátra mutogat, ha a 4-es metróról vagy a dugódíjról van szó, mégpedig nem egészen jogtalanul. Demszky Gábor már 1990-ben (!!!) a 4-es metróval kampányolt, amely ígéretének soha nem tudott eleget tenni. Végül az EU-ból érkező támogatással sikerült megépíteni az azóta is szinte…

Tovább